

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym: - weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (w przypadku zakupu jednej lub wielu rzeczy dostarczanych razem), bądź - weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy(w przypadku zakupu jednej lub wielu rzeczy dostarczanych razem), bądź - weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części (w przypadku zakupu rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach), bądź - weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy (w przypadku regularnych zakupów i dostaw rzeczy przez czas oznaczony.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep
adres korespondencyjny:
Kreatywne.pl Sylwia Dulkiewicz
Adres pocztowy: 37-124 Kraczkowa 1342A
Adres e-mail: kreatywne1234@gmail.com
Telefon: 507570004
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia, możesz reklamować towar. W tym celu powinieneś odesłać go na adres:
Kreatywne.pl Sylwia Dulkiewicz, 37-124 Kraczkowa 1342A
Reklamację mogą Państwo złożyć za pośrednictwem poczty e-mail lub pisemnie, wraz ze wskazaniem numeru zamówienia lub numeru faktury, przyczyn reklamacji oraz żądaniem usunięcia wady, wymiany na rzecz wolną od wad, obniżenia ceny lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Uprawnienia do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy nie przysługują, jeżeli możliwa jest niezwłoczna i niepociągająca nadmiernych niedogodności wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcie wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Reklamację rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od jej wpłynięcia. Zwrot towaru/pieniędzy zapewniamy w ciągu 14 dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji
W przypadku uznania reklamacji naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli powyższe okaże się niemożliwe (towar niedostępny), zwrócimy należność za towar podlegający reklamacji lub zaproponujemy inne spośród dostępnych w sklepie towary.
W przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy zwrócimy uiszczoną przez Ciebie należność w całości lub w części. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszty odesłania reklamowanego towaru.
Reklamacja zagubionej przesyłki kurierskiej
Zgodnie z regulaminem dostawców usług kurierskich, za paczkę zaginioną uważa się taką, która nie dotarła do Klienta w terminie 30 dni od daty nadania. Mają Państwo prawo zgłosić reklamację na taką przesyłkę w formie pisemnej lub telefonicznej. Zgłoszenie to zostanie przekazane dostawcy usług kurierskich obsługującemu nasz Sklep.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji podejmiemy wszelkie środki związane z ponownym dostarczeniem do Państwa wszystkich pozycji z zamówienia. Jeśli nie będzie to możliwe - skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia warunków częściowej realizacji zamówienia i / lub zwrotu pieniędzy.